Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu pn. Komunikacja wewnętrzna i rozwiązywanie konfliktów w zespole. Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej i ma na celu nabycie umiejętności zarządzania informacją w zespole oraz identyfikowania źródeł konfliktów oraz sposobów ich skutecznego rozwiązywania.
Zakres tematyczny:
1. Podstawy skutecznej komunikacji w zespole – rola menadżera w określaniu właściwej strategii komunikacji w zespole.
2. Komunikacja w zespole a efekty pracy.
3. Identyfikacja barier w komunikacji jako pierwszy krok do ich przełamywania.
4. Komunikacja asertywna- prowadzenie rozmowy dyscyplinującej lub motywującej.
5. Błędy w komunikacji jako przyczyna konfliktów.
6. Konflikt-definicja, przyczyny, rodzaje, dynamika.
7. Metody zarzadzania konfliktem- stymulowanie, ograniczanie, rozwiązywanie, negocjacje, mediacja.
8. Błędy w zarządzaniu konfliktem.
Realizator szkolenia |
Zespół Ekspertów Manager |
Prowadzący szkolenie |
Małgorzata Pelczar |
Miejsce szkolenia |
|
Terminy szkolenia
|
GR. 1: 09.06.2014 r. GR. 2: 10.06.2014 r. |
Godziny szkolenia |
|
Opracowanie Prekursor